Qui som

L’AMPA és una associació sense afany de lucre formada per les mares i pares d’alumnes que se n’han fet socis i que té per missió contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització dels i les alumnes del centre.

Què fem?

• Vetllem per l’adequat funcionament de l’escola
  • Col·laborem amb l’escola en projectes i activitats complementàries
  • Donem suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i mares d’alumnes, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació de tot l’alumnat del centre.
  • Organitzem activitats lúdiques i culturals fora de l’horari escolar
  • Gestionem les activitats extraescolars, així com l’acollida al matí, l’esplai a la tarda i els casals
  • Contractem l’empresa que gestiona el menjador escolar i, juntament amb el Consell Escolar, vetllem pel bon funcionament d’aquest servei tant a nivell dietètic com pedagògic
  • Promovem la participació dels pares i mares en la gestió del centre
  • Participem en els òrgans municipals relacionats amb l’ensenyament

Com ens organitzem?

• Reunions mensuals de Junta obertes a tothom (2on dilluns lectiu de cada mes a les 21h)
  • Treball en comissions (menjador, extraescolars, llibres socialitzats, etc.)
  • Delegats de classe
  • Butlletí informatiu